søndag 7. februar 2010

God kveld i stua...

Ja, da var enda en jobbhelg unnagjort!! Gud så deilig.. :) Skal på jobb igjen i morra og så har jeg TIRSDAGSFRI!!! Jeg liker tirsdagsfri altså!! Da tror jeg mamma kommer en tur på formiddagen og så får jeg dra med meg noen ut å ake hvis det er vær til det! :)


Skal jeg fortelle dere noe som JEG syntes er helt fantastisk??? Jeg sendte en mail til avdelingslederen på barselavd på AHUS i forrige uke og jaggu haddee jeg fått svar. Er ansatt som ekstravakt på ahus, men orker liksom ikke ta så mange ekstravakter når jeg jobber 100% fra før. Men jeg MÅ ha noe relevant erfaring til jeg skal søke jordmor til høsten ellers kan jeg bare drite i å komme inn. Så jeg fikk beskjed om å sende litt info om meg selv, CV og hvilke dager jeg kunne ta opplæringsvakter på. SÅ heldig jeg er. Da kan jeg ta noen ekstravakter i ny og ne og jobbe med akkurat det jeg vil jobbe med. :) Så heldig jeg er!!!


Ellers hadde jeg besøk av Tonje i hele går kveld. Vi var først en tur på senteret etter jobb siden det er så sinnsykt mye salg og fant litt av hvert, og så lagde vi lasagne. Kjempe koselig. Nå har jeg t.o.m overtalt henne til å dra på visning på en leilighet i tomter. Kanskje jeg klarer å lure henne hit og.. Det hadde vært KOS!!! :):)


I dag var søs her en tur og jeg bare MÅ hvise dere hva hun kom med til Mathias. Det er de kuleste skoene jeg har sett.. :):)


Kule eller hva??

Håper du har hatt en like innholdsrik helg som meg.

God kveld. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar