søndag 21. februar 2010

Sine første skritt....

I går tok Mathiasen min sine første skritt helt på egenhånd. 4 små skritt tok han fra bordet og bort til sofaen der jeg satt. DÆVEN så stolt man blir av sånn da. Så flink vettu. Og jeg er overlykkelig at han tok sine første skritt hjemme og at jeg fikk oppleve det. Var bombesikker på at dette kom til å skje i barnehagen nemlig, men det gjorde det ikke... WOHOO!!! Desverre var Martin ute å måkte snø akkurat da så han fikk det ikke med seg. Og han ville ikke vise det mer heller i går. :( Men men... Jeg er så glad for at jeg så det!!!!!!!!!!

Ellers har det blitt en rolig helg, har vært syk hele helgen og syntes fryktelig synd på meg selv. ÆSJ!!!! Så kjipt, og veldig slitsomt. Er ikke frisk enda, men er bedre. :) Så jeg får bare krysse fingrene for at jeg blir bedre snart.

Tuddelu!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar