lørdag 13. februar 2010

Hemmeligheter.

Liker dere hemmeligheter?? Det gjør jeg!! Spesielt når jeg veit masse hemmeligheter som nesten ingen andre veit!! Syntes det er fryktelig gøy jeg, sånn har jeg vært siden jeg var lita jente. Er faktisk veldig god på å holde hemmleligheter også, jeg forteller ALDRI noe videre som jeg ikke får lov til..

Må jo legge til at jeg sitter på veldig mange hemmeligheter om dagen da!! Bare sånn for å gjøre dere skikkelig nysgjerrige.. spesielt Monica... hihi.. :):) I LIKE IT!!!!!

I dag skal vi på hurmulheihuset (skrives det sånn??) i drøbak med Monica, Eirik og Teo. Blir bare jeg og Mathiasen da for Martinsen jobber og er flink nede. Skal se om jeg ikke får oppdatert med noen bilder etterpå. :):)

1 kommentar:

  1. åååhhh..jeg døøøør.. :D når skal du dele disse hemmelighetene med meg da???? :D

    SvarSlett