torsdag 18. februar 2010

Hei og hopp...



I dag er det torsdag, syntes dagene bare flyr jeg. Her i heimen har det grunn ikke skjedd så veldig mye spennende de siste dagene. Hadde besøk av Tonje i går som var veldig hyggelig. Ellers var jeg en liten tur hos Veronica på tirsdag, veldig koselig. Er en stund siden jeg har sett henne nå. Monica var der også. :)


Mathias begynner å bli mer og mer stødig, så tror ikke det er lenge til han går. Snart blir han 1 år også.. Tenk det, 1 år har gått. Alt for fort i mine øyne. Vi har så smått begynt å tenke på bursdagsselskap, lurer på om vi må ta det en hverdag for Martin reiser bort til Gran Canaria i 5 dager med jobben.... (ÆSJ....!!!) hehe.. Men vi får se når det blir.


Slenger med noen bilder og jeg.. Det er en stund siden jeg har gjort. :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar