torsdag 17. september 2009

ÅÅÅ så sliten jeg er i dag..

Av en eller annen merkelig grunn så er jeg så ut av en annen verden utslitt i dag.. Sto opp til vanlig tid i 8 tiden og var på intervju og etter det har jeg ikke gjort så mye. Lagde fersk suppe som tok litt tid, men da den var ferdig var jeg så sliten at jeg tok med meg en overtrøtt Mathias i senga og sovna.. La oss halv 5 og våkna ti på sju??!!WHAT.. var veldig deilig, men er om mulig enda mer sliten nå.. Hvor i alle dager tok overskuddet mitt veien hen a??

Ja ja.. ble en noe sen middag etter at sjefen hadde fått grøt, og det smakte nydelig. Sjelden jeg lager suppe helt fra bunnen. Burde gjort det oftere for det er jo så enkelt og så sinnsykt godt!! mmmm.. :):) Skulle trent i dag og.. ja ja.. tok meg heller et glass cola og noen sjokoladekjeks.. Drit smart!! Kroppen har streika skjønner jeg.. hvordan skal dette gå når jeg begynner å jobbe igjen?? Er jo bare 6 uker til.. snufs.. men hvis det blir ny jobb en del av tiden gleder meg litt også..

Nå er det tid for noen flere sjokoladekjeks og hellstrøm rydder opp.. :):) Blogges seinere.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar