torsdag 24. september 2009

Fått seg ny ekstrajobb!!


Jeg har fått meg ekstrajobb på ahus!! Kjempe spennende altså. Så nå må jeg søke 50% videre permisjon fra min nåværende stilling i en stund fremover. Er tilbake i jobb om 5 uker og da skal jeg samtidig begynne med opplæringsvakter på gynekologisk-, ortopedisk- og øre-nese-hals avd på Ahus. Veldig spennende og litt skummelt å begynne å jobbe på et stort sykehus. Alltid litt småskummelt å begynne i ny jobb da. Gleder meg veldig også!!!


Tusen takk til mine referanser som tydeligvis har sagt noe positivt!! hehe.. :) :)


3 kommentarer:

  1. hei på du
    grattis med ny jobb da,selv om det ikke er bra at du blir mere vekke fra oss da ;(
    hehe værsågod du-kan jo ikke gi deg annet enn gode referanser da!

    SvarSlett
  2. gratulerer så mye :D dette blir spennende!!

    SvarSlett
  3. Hei Linda! Så morro da jeg fikk høre om bloggen din! Du tok sykepleien tilslutt? trives du? gratulerer med ny jobb da! (Camilla)

    SvarSlett