onsdag 23. september 2009

Det spøøøøker..

I går var jeg helt sikker på at det spøkte her hjemme altså. Etter at jeg hadde stått opp og satt meg i sofaen med frokosten la jeg merke til at det var møkk og sot overalt på tv-benken, på tven og gulvet.. Skjønte ingen ting.. Satt bare å måpte og så rundt meg.. Hmm.. hvor i alle dager kan det ha kommet fra. Jeg spekket som sagt muren i stua på søndag, men jeg hadde ryddet og vasket opp alt etter det..

Så der satt jeg.. kjempe opprømt og konkluderte med at det selvfølgelig hadde vært et lite spøkelse i stua mi i løpet av natta. Ringte derfor Martin så fornøyd med hva jeg hadde funnet ut.. Meg: "Martin det er sot og møkk i hele stua, det har nok vært et spøkelse her i løpet av natta"
Martin: "Å ja.. da har feieren vært der i dag morges da... "

Gaaaaah... her sitter jeg og er totalt overbevist at det spøker her og så ødelegger Martin hele greia med å gi meg en slik logisk forklaring. Pokker og.. Selvfølgelig var det feieren som hadde vært her.. Vi har jo flytta på peisen for at jeg skulle komme til å få spekket på søndag.. ER det mulig?? Snakk om å være dum... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar