torsdag 10. september 2009

Her er vi.. :)


Litt dårlig med blogging fra meg om dagen gitt... dagene bare raser avgårde for meg. Føler jeg ikke rekker noen verdens ting lenger.


I helga var Martin på fisketur sammen med Øyvind, Klaus og Henrik så da fikk jeg koselig middagbesøk av Tonje og Mari fra jobben. Tonje ble helt til klokka 03.00 så vi fikk vel skravlet fra oss. Kan ikke si jeg var i like våken som sønnen min klokken 05.30 da, men det kan jeg jo bare takke meg selv for.


I går var vi på hyggelig middag på Egon med Arina og så kom Anette en tur etter jobb. Det var veldig koselig. Huleboeren til Arina og Robert vokser og gror.. :) Arina begynner å få skikkelig stor og fin mage nå. Den rakkerungen tipper jeg kommer før termin (jeg tipper 2/3 desember).


Mathias gjør mye rart om dagen.. Han prøver iherdig å krype seg bortover, noe som ikke er så lett. Blir så sint og tar jeg han opp blir han skikkelig fornærmet. Jeg finner han titt og ofte under stuebordet og gjemmer seg eller på vei opp i vippestolen sin. Stereon og dekoderen til tven er storfavoritt. Det samme er alle ledninger, telefoner og fjernkontroller. Hans leker er ikke like morsomme lengre har jeg forstått. (Mathias ønsker seg nye leker til jul). Han klarer også å sitte litt alene nå, men han deiser i bakken hver gang så det blir litt hyl og skrik.






Ellers begynner det å nærme seg permisjonsslutt med stormskritt her. Uff og huff.. har ikke hørt noe fra den jobben jeg søkte på for en stund tilbake siden og ikke noe fra en jeg søkte på ved Rikshospitalet. Har sendt inn en søknad til Ahus nå som ekstravakt, så får se om de er noe interessert i meg de da. Er ingen krise for jeg har jo en jobb jeg trives godt i, men skulle veldig gjerne hatt litt mer relevant erfaring før jeg søker jordmor neste år. Kan bare glemme å komme inn med det første, men jeg må jo prøve for jeg skal inn en eller annen gang.. Om jeg så skal lure meg inn og ringe dama ved inntakskontoret hver eneste dag til de er så lei av maset mitt at de gir meg en plass... hehe :) ja ja.. 7 og en halv uke igjen av permisjonen min.. BUHUUU....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar