søndag 20. september 2009

Nå blir det orden i sakene!!

Denne helgen har vi ordnet mye her hjemme. Harald (stefaren min) har vært her og flislagt badet oppe ferdig (WOHOOO!!!!!), Vi har pusset opp soverommet.. ja nå tenker du kanskje at det er unødvendig i og med at huset er nyoppusset.. Er forsåvidt enig i det, men når bohus er så smarte at de sender ut en fin ny katalog og inspirerer meg så til de grader, så får jo a mor i huset her et problem... Så nå har jeg sparklet og malt soverommet og så kommer Arne (faren til Martin) og hjelper oss med å tapetsere den ene veggen etterpå. I morgen skal jeg på bohus å kjøpe sengegavl og på Ikea og kjøpe nye lamper og nattbord.. Det blir såååå fint!!!! Og så skal jeg spandere nye puter og nye dyner på oss... Ohhh.. da må jeg på jysk og da.. Å så skal jeg ha noe nytt sengetøy.. (les; jeg ELSKER nytt rent sengetøy) På Kid en tur og da.. Tror jeg må alliere meg med noen som kan passe litt på Mathias i morra jeg altså.. Mari har du fri????

Nå skal jeg snart til svigermor med Mathias sånn at vi får spekket og vasket muren i stua og.. det har vi utsatt i halvannet år, så det er på tide. Etterhvert skal jeg kjøpe noe nytt stæsj til stua også, men alt dette koster jo penger så må ta noe neste mnd også. Tror det blir bra her etterhvert, men jeg må ærlig innrømme at jeg aldri blir helt fornøyd med stua.. Det er liksom noe som mangler for at det skal bli skikkelig fint og hjemmekoselig... hmm.. noen som har noen tips???? Vel, får ordne i stand bagen til M så jeg får kjørt han farmoren sin! :)

Bilder kommer selvfølgelig senere!! :):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar