fredag 4. september 2009

Lærer stadig noe nytt..

Lille "monsteret" mitt lærer stadig nye ting. De siste dagene har han lært å sett seg opp selv i vogna og i vippestolen sin sånn at han henger ut av den. Hadde han ikke hatt på seg seler hadde han vel kravla seg ut av den kan jeg tenke meg. Han klarer også å ta i fart selv på vippestolen (har en huskefunksjon på den). Og siden i går har han lært seg å lage susselyder.. han lager dem hele tida nå.. lurer på om jeg har sussa på mye på han??! Da vi sto i kø på HM var det en dame bak meg i køen som syntes han var så sjarmerende og lurte på om han øvde seg til tenårene allerede! Makan.. å neida han skal være hjemme sammen med mamman sin han da! ;) Han prøver også åle seg fremover og ta beina under seg, men han har ikke helt skjønt at han må løfte
armene samtidig så han deiser nesa ned i gulvet hver gang.. ja ja.. han lærer vel!
På vei ut av vippestolen..

Jeg spiser grøt helt selv og det blir ikke noe søl.. :)

I dag har jeg forresten fått lagd masse mat til han igjen.. Så nå er det mammas kyllinggryte og mammas svinegryte på menyen fremover og pære/eplemos til dessert... mmmmm..

4 kommentarer:

  1. hihi..klarer ikke forstå at han har blitt så stor,så blir like overrasket hver gang du forteller om noe nytt han har lært seg :) i mine øyne er han fortsatt bittelille nyfødte mathias.. hehe.. :)

    hehee,såå flink til å spise selv da :D

    SvarSlett
  2. oi oi farlig klatregutt det der. han er blitt så stor at! hvor blir tiden av??
    hva skjer mtp jobb da??

    SvarSlett
  3. Ja ikkesant! Tiden går så altfor fort! nesten skremmende. Jeg kommer tilbake på jobb Inger Lise. Har ikke hørt noe fra den jobben på Ullevål. :)

    SvarSlett
  4. Jippi!! nå ble jeg glad!
    ja skjønner at du ville få den praksisen, men er veldig glad for at du kommer tilbake til oss.

    SvarSlett