torsdag 17. september 2009

Vært på intervju..

Ja, da har jeg vært på intervju på AHUS. Slengte inn en søknad i forrige uke og i dag var jeg på intervju. Gikk egentlig veldig bra det. Får bare håpe referansene mine holder mål. :) Jeg har jo som sagt tidligere en fast jobb jeg trives godt i, men har veldig lyst til å jobbe med noe annet og få en bredere erfaring enn den jeg har nå. Desverre har AHUS ansettelsesstopp en periode for å spare penger, så det blir bare ekstravakter i begynnelsen om jeg får jobben. Men hun jeg var i intervju med i dag sa det ikke var problemer å få nok vakter for det var visst MYE ledig. Nå er det barsel avd og gynekologisk avd som er mest interessant for meg da, så hin skulle sjekke ut litt og ringe meg tilbake..Oppdatering kommer senere :):) Spennende er det ihvertfall.. Kryss fingrene for meg da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar