fredag 4. september 2009

Ny stue og nye klær..

Vel kanskje ike akkurat ny stue, men har ihvertfall fått nye møbler som jeg eeeelsker!!:) Er så fornøyd med den nye sofaen vår atte!! Veldig deilig å få tven opp på veggen også føler at det ble luftig og at stua ble større enn den var!! Sånn ser det ut hos oss nå:






Siden det var så møkkavær i dag stakk jeg en tur på senteret. I dette regnværet trenger jeg nye sko så var nødt til å få kjøpt meg noen. Fant noen supre vinterstøvler på dna. Siden søsteren min jobber der er jeg så heldig å få 30% avslag på noen varer og det er helt topp. Fikk også noen superdigge tøfler av søs. Helt supre (litt forskudd på julegave det da). :) Nå skal jeg kose meg inne i den nye sofaen min, under teppe med verdens mykeste tøfler. ANBEFALES!!!!!! Har holdt av et par svarte uggs som jeg skal ha om noen uker, de er ikke satt ut i butikken enda så da kunne jg ikke kjøpe dem riktig enda.. men jeg gleder meg!! :):) Mye sko a gitt!! jeg liker sko og for første gang på lenge var det fornuftige sko jeg handlet. Må jo ha ordentlige sko på beina når jeg begynner å jobbe igjen om under 2 mnd.. ojojoj.. :(



Regnet ikke akkurat med at Mathias hadde så veldig lyst å være på senteret med mamman sin så lenge, men han hadde det helt greit oppi vogna si med lekene sine i dag. Så da fikk jeg shoppet litt nye klær. Fant meg en kjole og lang vest på HM, en ny gensertopp på bikbok og en ny bukse og en gensertopp fra cubus. Kom i kassa på cubus for å betale buksa og da sier dama bak der at jeg kan ta med meg en topp sammen med buksa for 200 kr.. Dæven.. det har jeg aldri opplevd før. Begynner å like cubus ganske godt jeg altså. I tilegg så kjøpte jeg bukse i str 36.. den str har ikke jeg brukt på mange år. Hva skjer a?? Trodde ikke det var vanlig å bli slankere av et svangerskap akkurat! Må vel kanskje legge til at buksene på cubus er bittelitt i store i str, men det spiller ingen rolle.. 36 er 36.. WOHOO!!! :):) Slenger med noen bilder av noe av det jeg shoppet i dag.



2 kommentarer:

  1. det ble kjempe fint hos dere!! Digger sofaen!! åååhh,nå gleder jeg meg til vi får større sted å bo så vi kan også kjøpe ny og større sofa :) akkurat nå føles det ut som det aldri kommer til å skje, selvom det mest sannsynlig/forhåpentligvis skjer innen ett år :) er såå lei denne leiligheten!!

    deilig med nye klær :)

    SvarSlett
  2. Det ble kjempe bra! mye bedre bruk av rommet a gitt` hjørnesofa er løsning på alt.. men ironisk hadde vi jo valgt samme sofa så det blir nok ikea på oss da.. :)

    SvarSlett