søndag 19. juli 2009

Ammetåke sa du...??!

Off... denne ammetåka er ikke helt bra altså.. jeg har gjort mye rart de siste mnd for å si det sånn.. Noen ganger så lurer jeg på om hodet mitt blei igjen i svangerskapet altså..

F.eks i stad så skulle jeg sette inn et glass i oppvaskmaskinen og oppdager en tom halvliters flaske der... jaha.. tenkte jeg.. hadde jeg planer om å vaske den??? Tar med meg flaska for å putte den i tomflaskeposen min i boden... og hva fant jeg oppi den posen.. en kopp.. jaha.. der blir jo den ren.. ??

Og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg reiser meg opp for å hente noe og før jeg har klart å tusle de meterne jeg skal så har jeg glemt det... I stad så skulle jeg hente glasset med eple/mango mos til Mathias, drar med meg glasset og skjea hans og oppdager ikke før jeg nærmest har putta skjea i munn på gutten at det er en halvfull maisboks jeg har tatt med meg... Nei.. det er jaggu ikke godt å være i den tåka til tider...

Noen som kjenner seg igjen eller er det bare jeg som loker sånn??


Tåka...


1 kommentar:

  1. Neida, kjenner jeg igjen, på tross av at jeg ikke ammer lenger - jeg kaller det flasketåka ;) lurer på om den noengang forsvinner....

    SvarSlett