tirsdag 21. juli 2009

Begynt å trene.. :)

Ja i dag fikk jeg endelig begynt.. Jeg og Malin satt å så på musikkvideoer på youtube i går og ble mektig inspirert av magemusklene til Britney Spears faktisk... Hehe.. Så i dag fikk jeg dratt rumpa mi ut av senga ganske tidlig og dratt til mamma å trent. Foreldrene mine har et knall fint treningsrom i kjelleren med veldig bra apparater så da er det faktisk ingen grunn til å sluntre unna lenger.. mamma er hjemmeværende for øyeblikket og så da passer hun M mens jeg trener også...

Kjenner det godt i kroppen allerede ja.. Blir nok god og støl i morra, men et var knall deilig å få trent altså!! Det trengtes og.. Blei en super sofasliter og sjokoladeknekker i svangerskapet gitt. Og det er jo ikke til å legge under en stol at et svangerskap gjør sitt med kroppen og det nytter ikke sitte å sutre over at man er misfornøyd så lenge man ikke gjør noe med det!! Så nå får jeg bare trene i vei.. Tror jeg må ha litt hjelp av søstern for å skjønne alle disse forskjellige apparatene hjemme hos mor men... ;) Hun kan jo gi meg et og annet tips og, for er det en som er godt trent så er det henne! :)


Jeg vil ha sånn mage som denne dama.. kan jeg ikke bare våkne i morra å ha sånn a????


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar