onsdag 22. juli 2009

Dagen i dag..

Dæven.. I dag er jeg faktisk litt imponert over meg selv... Har gjort så mye og fått så MYE ut av dagen..

Sto opp klokka ni og dro til Veronica å henten henne og Matheo i halv elleve tida.. Vi dro på babykino på ski kino.. Var Harry Potter som gikk, men siden vi kom litt for seint og Veronica ikke hadde sett de andre filmene så gikk vi etter en liten stund.. Satt mer eller mindre å prata gjennom filmen allikevel.. Tok en tur på senteret og shoppe litt klær til M. Møtte Tonje der og fikk en supergod vinterdress til M av henne! Snille snille Tonje!! :) Tonje og jeg jobber sammen til vanlig.. kjenner jeg faktisk gleder meg litt til å komme tilbake til jobben nå ja.. selv om det er suuuuper digg med permisjon og... Vi tok oss en liten middag og kaffe på egon med en aldri så liten oppdatering om Tonjes liv.. alltid like morro!! hehe... :) **U know what I mean**

Så kom Veronica og Matheo på besøk og hun klippet det håpløse håret mitt!! DET trengtes.. har jo mista halvparten etter svangerskapet og det så ikke ut!! Tusen takk for hjelpa veronica!!
Etter hun dro fikk jeg pakket til ferien.. Reiser på ferie i morra.. Eller altså ferie og ferie fru blom.. Skal på campingtur med en noe eldre campingvogn fra 1930 el noe til skara i Sverige... Håper på knallvær.. ellers blir det trangt vogna gitt!! men gleder meg skikkelig til å spille ludo, kort, monopol, bade i skara sommerland, kjøre litt karuseller og ta en liten sommerøl eller to!!

Detta blei et skikkelig uintressant innlegg føler jeg.. Lover å komme sterkere tilbake på søndag når vi kommer hjem!! :) Nå får jeg gå å få han sønnen min i seng for han tror fortsatt han er sjefen i detta huset og å sove var visst ikke skrevet opp i boka hans i dag!! Og så må jeg pakke ferdig.. Martin stakk avgårde på fylla hos Stian så da måtte jeg gjøre alt sjæl... Den sniken altså.. Håper han er skikkelig fyllesyk i morra for han må kjøre siden vi må ha med campingvogna.. tihi.. det har han skikkelig godt av!!!

God helg a folkens!! :):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar