søndag 19. juli 2009

Jentekveld again???

Vi hadde jo en aldri så liten jentekveld i slutten av mai som var ganske så festlig.. Koste meg masse hos Malin sammen med flere venninner den kvelden, men det var jo flere venninner av meg som ikke var med.. Kunne absolutt tenkt meg en sånn kveld igjen.. :) ellers så er det jo tomterdagene i slutten av august.. I år kommer luxus leverpostei den ene kvelden og trang fødsel den andre dagen.. det gleder vi oss til! Svigermor har lovt å være barnevakt så da får jeg vært med og!! :)

Slenger med noen bilder fra jentekvelden vår i mai..



I dag har vi hatt masse besøk faktisk.. Øyvind var her for å hjelpe til ute igjen **Klapp på skuldern til Øyvind** Veldig snilt av han. Tante Mari var innom og det var veldig stas.. Tante hadde vært en uke i syden og da var mathias glad for å se henne igjen! :) Malin og Erik var innom en tur for å diskutere tur, men siden det er meldt regn regn og regn til uka så tar vi det til helga tror jeg.. :) kanskje Monica, Eirik og Teo kan være med og da..???





Og så tilslutt kom Ole P, Livø og Anna Emilie innom en bitteliten tur!! de skal også være med til Skara ser det ut som! :) koselig med så mye besøk a gitt...:) Jeg liker besøk.. bare å komme innom.. :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar