onsdag 29. juli 2009

UUUUPS..

Ja da var det ei som klarte å forville seg inn på sidene til HM og bestille seg klær igjen.... Hva i all verden er det som er problemet mitt... HVER eneste sesong sier jeg til meg selv at jeg aldri skal bestille meg klær der igjen for det koster faktisk litt å ha den kontoen der.. Men så dumpa høstkatalogen ned i postkassa og der var det sååå mye fint... Så jeg trykka ivrig i vei og var veldig fornøyd med meg selv helt til jeg så at jeg hadde handlet for 4300 kroner... UPS!!!!

Det var klær til Martin og Mathias der også altså... Ikke bare til meg.. har funnet ut at den eneste måten og få Martin til å kjøpe seg litt klær er å bestille til han der og så kan han plukke ut det han liker og så heller sende noe i retur... Han HATER storsenteret som pesten og får angst bare han setter foten innafor.. Samtidig må jeg da høre på alt han skulle ha gjort mens han var der så det blir bare mas.. men nå måtte han faktisk ha litt nye t-skjorter og sånn.. De han har er for små fordi en jeg kjenner har klart å putte de i tørketrommelen, og mange av de er flekkete og stygge også.. Sokkene hans går snart av seg selv og bokserne hans skal jeg ikke nevne med et ord!!! Så nå får han litt nytt og... Han har faktisk ikke kjøpt seg nye klær på halvannet år tror jeg.. Ikke dårlig...

Var masse fint til mathias også.. Er sinnsykt hvor fort de vokser ut av klærne sine.. Håper det går litt saktere nå for han får knapt brukt de før jeg må pakke det bort å kjøpe nytt.. Er jo så mye fint!! Men skal nok få brukt det flere ganger tenker jeg... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar