fredag 31. juli 2009

Helgemodus...

Ja da var det endelig helg igjen. Ikke at det at jeg merker så stor forskjell på ukedag og helg om dagen, men liker freddan uansett!:)

I dag har vi hatt kjempe hyggelig lunsjbesøk av Mon og Teo. De var her i ganske mange timer faktisk og det var veldig koselig. Jeg tror Teo likte katten vår, Tarzan.. Han krabbet ivrig etter han og koste og klemte på han.. Måtte til slutt kaste han ut for det så ut til at Tarzan likte Teo også... Men man veit jo ikke om disse kattene plutselig får nok, og klorer eller biter og det hadde ikke vært noe hyggelig. Mon klarte ikke helt å slappa av hun heller stakkar, men det forstår jeg veldig godt!! :) Tenker hun gleder seg til å få en liten pus i hus selv når de flytter til et større sted å bo.. det har hun nemlig lovt Eirik og han er i motsetning til Monica veldig glad i katter!! :)

Se Teo koser seg:
Etter at Mon og Teo dro fikk jeg det for meg at jeg ville på Ikea.. Prøvde å overtale Martin i noen timer, men det var helt UAKTUELT. Han skulle visst spille poker og så opp til broren sin på fest.. Så da sitter jeg alene her å sturer for 5 dagen på rad.. Woho... Blir alene i morra og for da skal han på fest til eldste broren sin.. jaja... Får prøve meg som litt alenemor denne uka jeg da.. hehe..

Mathias har forresten begynt med litt vellig denne uka og det går som en drøm.. Han sovner nå klokka 21.00 hver kveld og sover litt bedre. Hadde enda litt mer grøtpulver i flaska hans i dag så håper han sover litt lengre av gangen igjen nå. Han har jo som nevnt tidligere våknet annenhver time hele natta siste 3-4 ukene så tror rett og slett gutten trenger litt mer mat enn puppen. Han er jo nærmere 8 kg nå, om han ikke har bikka det også.. Stor gutt er han!!! Har fullammet til han var 5 mnd og det syntes jeg er bra! Måtte bare ta et bilde av han når han sovna i stad..


Se så god han er med sutt, koseklut og Tiger'n:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar