torsdag 30. juli 2009

Babyfeeder er en suksess!!

I dag var jeg og Mathias en liten tur på senteret. Typisk sentervær i dag når det regner og når det da i tillegg er ferie så kan dere jo tenke dere hvor mye folk som var der... PUHH.. Utslitt jeg...., eller både jeg og M egentlig.. Han slo seg vrang etter 2 timer for da var det visstnok ikke gøy lenger.. Han hadde ingen planer om å bli lenger på det senteret da.. Greit nok for meg egentlig.. :) Det begynner å funke ganske dårlig med M på senteret sånn i det hele tatt. Han begynner å bli så stor og syntes det er kjedelig å ligge i vogna.. han vil opp og se, leke og dessuten blir han overstimulert av alle lydene og menneskene som er der. Prøver derfor å redusere antall besøk dit.. det er i grunn like greit så får lommeboka hvilt seg litt også og sparekontoen blir litt tjukkere.. :) Da vi kom hjem fra senteret prøvde jeg å få en noe overstimulert gutt til å sove... funka til slutt etter å ha sunget "lille kattepus... hvor har du vært" sånn ca 99 ganger... Lille kattepus... lille katterpus.. LILLE KATTE PUS... SOV DA!!!!!!!! tihi..


På senteret fikk kjøpt litt av hvert som vi trengte og IKKE trengte... Kjøpte babyfeeder til Mathias. For de som ikke veit hva det er så er det en nettingpose sak til å ha frukt i til babyer.. Putter frukten i biter å putter inni nettingen og så er det bare for de små å tygge i seg saften.. Genial ting egentlig, ingen store biter som setter seg fast og ingen skarpe kanter. Tenkte å putte de litt i fryseren også. Det må jo være godt med skikkelig kald frukt når man klør i gommene sine. :) Han koste seg ihverfall glugg ihjel i stad med ny smekke og denne saken.. Bare se selv.. :)




Ellers fikk jeg kjøpt litt greier til badet vårt. Har vært så lei av den grå/hvite/svarte fargen så bestemte meg for å kjøpt inn litt hånkler og dill i en annen farge. det er visstnok jeg som er dillsjef i huset så da gjør jeg som jeg vil! Syntes det blei litt koselig med lilla jeg da..


Kjøpte meg også en lilla kjole/genser sak og fikk søstra mi til å kjøpe med noen lilla sko... (HYSJ....)

Nå er endelig middagen klar tror jeg så må rope på Martin.. Vi skal ha laks i form, poteter, revet gulerøtter og saus... mmmmm


nam nam nam...
(litt halvferdig her da..)


1 kommentar: