lørdag 18. juli 2009

Fått meg en blogg...

Ja ja.. da fant jeg ut at jeg skulle kaste meg på denne bloggtrenden jeg og da... kan ikke helt se for meg at det er så mange som syntes det er interessant å lese om min hverdag, men jeg skriver litt allikevel jeg...


Martin mener at for å ha en blogg så må man enten ha et innmari interessant liv eller så må man være kjendis... Vel... Noen kjendis er jeg ikke og kommer aldri til å bli, men en skulle da tro at samboren min syntes vi har et litt interessant liv da... :p


I dag har jeg ikke gjort en dritt... var en liten tur ute i går med Malin, Monica og noen venninner av henne.. var veldig deilig å komme seg ut et liten tur.. Blir mye sofasliting og babyting når man er i mammaperm.. :) Var å så den nye valpen til mammaen min i dag og den kan jeg fortelle dere at Mathias syntes var fin.. Han dro litt i henne og kløyp henne i nesa.. Kjempe søt!! For dere som ikke kjenner mammaen min så kan jeg si det sånn at hun er veldig VELDIG glad i dyr... Nærmere dyrehage kommer man ikke i et privat hjem.. Hun har 8!!!!! katter, 3 kaniner og 2 hunder... jaja.. slipper åpen gård og sånn vi da når Mathias blir større.. Bare sender han til bestemor så blir det så bra!! :):)


Jeg får vel ta å gi meg nå og hoppe i dusjen.. Min kjære har endelig kommet inn etter å ha jobbet i 14 timer her hjemme så da må jeg gi han litt oppmerksomhet!!! :) Slenger med et bilde av lille gutten min som var så blid mens han hjalp mammaen sin å lage middag før i da!! :) Nattinatt!!! :)


1 kommentar:

  1. Gooooooooooooooooooood

    Thank you

    The subject of more than wonderful

    good boy

    SvarSlett