tirsdag 21. juli 2009

Har ingen klær....

Blæh.. Etter å ha gått gravid i 9 mnd så hadde jeg et voldsomt behov for å fornye garderoben min.. Jeg har kjøpt MYYYE klær de siste mnd for å si det sånn.. men jeg skjønner ikke hva det er jeg har kjøpt?? Jeg har jo ingenting.. Ihvertfall føles det sånn.. Jeg kjenner at jeg blir skikkelig irrirert hver gang jeg går i skapet mitt for jeg finner ingen ting..

I svangerskapet brukte jeg mye svarte, grå og hvite klær og derfor kjøpte jeg masse masse masse fargerike klær i våres.. Problemet er at nå lengter jeg etter høsten og tjukke gode klær igjen.. Og gjerne i fargene svart, hvitt og grått for det er jo ynglingsfargene mine og de fargene jeg syntes jeg kler best.. så nå har jeg et skap fullt av rosa, gul, cerise, blå og korallfargede klær og jeg kjenner at jeg blir litt irritert hver gang jeg åpner det.. Hvorfor i all verden fikk jeg et behov for å kle meg opp som sesam stasjon... nei og nei..


Og nye klær... nei det kan jeg glemme å bruke penger på før til høsten og høstklær!!! ÅÅÅ som jeg gleder meg til høsten!! Sitte inne i regnværet med stearinlys, tordenvær, en kopp kakao, en god bok og pledd... Wohoo... :):) Gleder meg til høst og vinter jeg... (nå er jeg et skikkelig vintermenneske altså).





3 kommentarer:

  1. lengter etter høsten og vinteren jeg og :) men hysj, ikke si det til noen ;) og så for å ikke snakke om jula da!!! :)

    haha, sesam stasjon.. syns det du har kjøpt er fint jeg.. men skjønner hva du mener.. jeg er svart, hvit og grå selv ;)

    SvarSlett
  2. aå snart høsten nærmer seg så skal vi to (med barn?) til byen å drikke kakao :) mye koseligere der enn inne på sentret.. kan jo evt gå på egon også da :D hehe..

    SvarSlett
  3. Den er jeg med på altså... :) Ja hysj.. vi må ikke tråkke sommermenneskene på tærne her.. :) Men åå jaaa... jeg gleder meg til jul også!!!! :):):)

    SvarSlett