søndag 19. juli 2009

SÅÅÅ ut av en annen verden trøtt...

I dag er jeg dævtrøtt... begynner å komme seg nå med en halv kanne kaffe innabords, men var ikke lett å stå opp i dag nei...
Min kjære sønn er en STOR koseklump.. Han skal aller helst sove helt inntil mammaen sin om natta noe som forøvrig fører til mye mindre søvn for meg... Men i natt så hjalp ikke det heller.. han kaster seg fra side til side, dytter av seg dyna , snur seg 180 grader rundt i senga og leker tarzan... Skjønner ikke helt hvordan han får det til for han er bare 4 og en halv mnd men han kommer seg rundt det er sikkert og visst!! I tillegg skulle han ha mat hver eneste time.. Tror det var en periode han fikk mat hver halvtime... Han spiser mens jeg er i halvsøvne så jeg er ikke helt sikker på hvor ofte det ble men ofte ble det... Nå kjenner jeg at jeg gleder meg noe voldsomt til han begynner med grøt om en mnd tid.. :) Håper han slutter å spise 150 ganger om natta da..


:) Se så søt han var når han var bitteliten og sov hele tiden.... (her ligger han i kurven som pappaen hans lå i når han var baby)




I går fikk han forresten smake på litt frukt.. mango og eple tror jeg det var.. han grein litt på nesa for det var visst litt rart.. :)




I dag tror jeg Onkel Ole P og tante Livø kommer innom en tur, det er jo alltid like hyggelig. Ellers så håper jeg at vi får avtalt med Malin, Erik, Henrik og Kristine om det blir noen tur til uka.. Vi har snakket litt om å dra til Skara sommerland i Sverige.. Hadde vært kjempe deilig å komme seg bort litt... dessuten elsker jeg karuseller og sklier og alle sånne barnslige ting så det er jeg HELT klar for... **Håper det blir tur**


FISK... (det nye banneordet jeg har begynt å bruke etter opplæring av Anette) Jeg får sette i gang med søndagsvasken mens sjefen sover for her ser det IKKE ut... :) I og med at Martin har holdt på med gravemaskin og traktor i en uke blir det mye leire og dritt i gangen.. Å hvis jeg har fått for meg at det er litt møkkete i et rom .. Ja da må HELE huset tas... (Men denne gangen trengs det altså) For de som kjenner meg veit at jeg har noe STØV på hjernen.. jeg tror egentlig bare jeg kjenner en annen som er like nazi på sånn som meg og det er Monica.. Hun og ser hybelkaniner som egentlig ikke finnes i tide og utide... :) Ja ja... i gang med meg..








2 kommentarer:

  1. hehe..ja,de derre hybelkaninene - sinnsykt irriterende!!

    ååh,skulle ønske vi også fikk blitt med på tur, men får ta det til neste år eller noe vi,når eirik har opparbeidet seg mer ferie :)

    gleder meg til å følge bloggen din :)

    SvarSlett
  2. PS: du må skaffe deg sånn teller over hvor mange som er innom siden din ;) det får du ved å trykke på min teller :)

    du kan også velge hvordan siden din skal se ut (om du ønsker profilen øverst på siden osv). Da drar du bare profilen din opp til toppen der hvor det står legg til gadget på høyre side inne på utforminger :) hvis du ikke skjønte noe av det kan du bare ringe :)

    klem fra blogg-nerden ;)

    SvarSlett