torsdag 13. august 2009

Flinke kjærsten min!!!

Dette er et super klissete skryte innlegg om kjærsten min!! Jeg må bare få si at jeg har verdens flinkeste mann altså!! Han jobber og står på hele dagen lang jobber masse overtid sånn at at vi har råd til å pusse opp resten av huset. I tilegg holder han på her hjemme hele tiden.. Stakkars gutt han begynner å bli temmelig sliten og lei tror jeg! I år har han ikke hatt ferie og det hadde han ikke i fjor heller.. med unntak av et par frihelger hvor vi har vært borte så har han jobbet hjemme når han selv har ferie. At det går ann!!! Han er så flink!!!


Får litt dårlig samvittighet når jeg tusler her hjemme, gjør det som passer meg, besøker venner og koser meg med lillemann mens han jobber så mye. Ikke har jeg mulighet til å jobbe noe ekstra for å få inn litt mer penger heller for det går ikke så lenge jeg er i permisjon. Ja ja.. jeg bidrar jo med det jeg kan og gjør alt her hjemme av husarbeid, handling og matlaging og selvfølgelig tar Mathias mye tid.. men allikevel... Ikke alle som har en så perfekt mann!! Snill og god er han og... Heldige heldige meg!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar