onsdag 12. august 2009

Søkt ny jobb!!

Ja nå har jeg med noe tungt hjerte søkt ny jobb!! Jeg stortrives der jeg jobber nå, men jeg må tenke litt mer på fremtiden. Jeg har jo som mange veit planer om å bli jordmor, men dersom jeg i det hele tatt har tenkt til å komme inn på jordmorstudiet er jeg nødt til å få noe relevant praksis før jeg søker. Å jobbe i hjemmesykepleien som jeg gjør nå er egentlig helt supert både meg tanke på arbeidstid, avstand og ikke minst sjef og kollegaer. Jeg var derfor litt trist når jeg sendte inn søknaden i forrige uke, men jeg MÅ ha noe mer sykehuspraksis. Jeg kommer til å få "sykehusjobbskrekk" om jeg ikke søker snart og må bare kaste meg ut i det!

Om jeg får jobb spørs nok og det var bare en 50% stilling så jeg er nødt til å spe på med vakter andre steder om jeg skulle være så heldig at jeg får jobb. Jeg har heller ikke sagt opp min nåværende jobb og det kan være at jeg bare søker permisjon uten lønn derifra et år også.

Jobben er forresten på gynekologisk sengepost på ullevål. Dette er en tøff avdelingen å jobbe på, men jeg tror jeg kommer til å trives om jeg skulle være så heldig å få jobb!! **Kryss fingrene for meg**

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar