fredag 7. august 2009

Freddan!!

Ja da var det fredag igjen.. Dagene bare flyr syntes jeg. I dag har jeg vært en tur i Fredrikstad hos søsteren min Milla og moren hennes, Anne. Det var veldig hyggelig. Spiste pai og salat og skravlet i noen timer. Min søster er noe opptatt av seg og sitt om dagen, men sånn er det å være (straks) 15. Ikke mye tid til å sitte å skravle med storesøster da nei.. :) Veldig hyggelig å se de igjen da. :) Hadde tenkt stikke innom Stine og Jon Erik på veien tilbake, men blei såpass seint at jeg droppet det for hadde blitt så dumt med legginga til Mathias.

Mathias fikk endelig bæsja i går etter 1!!! uke... Uff og huff.. den bør egentlig ikke nevnes med et ord.. men godt for mamman å slippe å bekymre seg. Så nå har vi fortsatt med velling og det ser ut til å gå bra! :)

I kveld er jeg alene igjen.. Martin er utpå igjen da vettu.. Var visst poker med gutta og ut i ski som var kveldens plan, så da sitter jeg her alene da og angrer bittert på at jeg ikk leide meg en liten film for jeg kjeeedeer meg!! :P Har begynt å strikke litt igjen da.. Hadde strikkedilla på slutten av svangerskapet og nå strikker jeg litt igjen.. egentlig ganske koselig! :)

Nå hadde jeg faktisk så lite å blogge om føler jeg at jeg tar kvelden. Skal tidlig opp å trene så er egentlig like greit!! Ha en super fredagskveld folkens.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar