mandag 3. august 2009

Slutt med velling...

(Dette innlegget skrev jeg i går, men fikk ikke lagt det inn for var noe feil)

Ja da var det bare å kutte ut vellingen til Mathias igjen.. Gikk veldig fint de første dagene, men så ble han mer og mer urolig.. I morra har han gått 5 dager uten å bæsje + at han har hatt mye luft i magen.. Tydelig at det ble litt tøff overgang.. Så i dag fikk han kun et halvt glass sviskemos glass (som han forøvrig elsket) for å prøve å få fart på magen. Får vel prøve velling om noen uker igjen tenker jeg. Han er jo over 5 mnd nå og nærmer seg et halvt år med stormskritt og da må fast føde introduseres uansett. Så da får den puppeungen min få pupp da!! Ja ja.. bedre lykke til neste gang.. :)

I dag har jeg vært hos tannlegen og borra... buhu.. liker ikke tannlegen og HATER å fikse på tennene. Dyrt er det også.. Nå har jeg brukt 2700 kr hos tannlegen på 2 mnd.. Håper det holder for en stund.. kjedelige penger å bruke.. Mens jeg var der var farfaren til Mathias barnevakt og det gikk supert. De hadde visst krangla litt emd pusene og hatt en aldri så liten prat om vær og vind. :) Farmoren hans kom etterhvert også og hun ble til middag. Det var hyggelig. Ellers har vi bare slappet av og nå skal jeg kose meg med ungkarskvinnen på FEM. Skikkelig svadaprogram, men jeg ELSKER det!!


Her er forresten et par bilder av M i den nye stolen hans som vi kjøpte på IKEA. (Han satt der bare i noen sekunder altså mens jeg tok disse bildene, for han er litt for liten til å sitte i den enda) Var den ikke fin??






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar