lørdag 1. august 2009

Kjærringa fikk vilja si...

Ja da fikk jeg dratt Martin med meg på IKEA i dag.... Er jo like moro hver gang der.. :) Og hver gang havner det alt mulig rart i handlevogna gitt... Men det som er ekstremt irriterende med IKEA er at de ALDRI har det man egentlig kom dit for... GAHHH... Skulle ha trappegrinder og høystol til Mathias. Trappegrind var de selvfølgelig utsolgt for, men høystol hadde de.. Syntes stolen var kjempe fin. Trenger det ikke enda da. Han klarer ikke sitte alene enda så går nok en mnd eller to enda før han får brukt den, og trappegrinda trenger vi ihvertfall ikke enda.. Ser ikke for meg at han kommer til å begynne åle seg enda gitt... men vi trenger det uansett om ikke alt for mange mnd og Martin HAAAAATER Ikea.. ikke snakk om at jeg får med meg han dit med det første.. :)

Fikk handlet en del andre ting og. Ny stekepanne, nye stekespader, smekker til M, plastboller, plastskjeer og annet service til M, servietter, lys, flere plastkasser til klær jeg pakker bort, lekekasser og rammer. :)

I kveld var vi hos Ole Petter og Livø på sommerfest.. Eller jeg og M var der til halv ti. Grilla og sånn så dro vi hjem. Martin er nok på fylla og blir der en stund til! Var hyggelig, men jeg kan jo ikke bli med på alt heller. Skal ha barnevakt både på siggeruddagene og tomterdagene så i kveld ville jeg være hjemme med lillegutten min! jaja.. har leid meg en movie så får vel se den.. Snurr film!! Ha en fortsatt fin kveld!! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar