mandag 10. august 2009

SIGGERUDDAGENE!!

Til helga er det siggeruddagene og det GLEDER jeg meg VILT til!!! I fjor var jeg nemlig monstergravid og drit dårlig noe som førte til at jeg og høygravide Monica satt i bilen og stura, mens Martin og Eirik var drita fulle. I år skal jeg kose meg også!! wohoo... Håper det er mye kjentfolk som skal dit da.. har egentlig ikke hørt så mye om det i år, men håper Henrik drar igang noe greier som han pleier!! Vi har nemlig barnevakt og er superklare!!

Jeg og Martin har bare vært ute 1 gang sammen i sommer så gleder meg veldig til å finne på noe sammen med kjærsten min uten Mathias. Ikke misforstå, liker meg egentlig best hjemme sammen med lillemann, men innimellom er det godt å komme seg ut blandt venner og. Så det er bare å forberede seg på munndiarè og høylytt Linda, for jeg er KLAR!!! (Håper Mari husker at hun skal være barnevakt da).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar