onsdag 12. august 2009

Vil du ha et middagstips???

Er du som meg som går på butikken, er matlei og det samme havner oppi vogna hver eneste uke??? Jeg er ganske lei av meg selv nemlig.. Er jeg som tar meg av all handling her i huset og det er forsåvidt greit. Ulempen er jo at jeg har så dårlig fantasi og hater å gå på butikken slik at jeg vil bli fort ferdig.. Selv om jeg lager handleliste er jeg dårlig på å finne på noe nytt! (Jeg ønsker meg kokebok med enkle oppskrifter til jul!!) :)


Nok om det.. jeg var hos Arina på lørdag og da fikk vi servert en superenkel middag som var kjempe nam nam!!.. og tar toppen 20 min å lage! :)



**Oppskrift**



- Kok opp båndspaghetti (bred pasta) på vanlig måte.



- Stek 3-4 kyllingfileter (avhengig av hvor mange som skal spise selvfølgelig) i biter.



- Slå ut alt vannet av pastaen og legg den tilbake i kjelen sammen med den stekte kyllingfileten.



- Tilsett 3-4 dl kremfløte og litt diverse krydder (salt, pepper, paprika, pizzakrydder, grillkrydder). La dette surre sammen i et par min på svak varme. Husk å røre i gryta hele tiden ellers brenner pastaen seg fast.



- Server med salat og hvitløksbrød.



Nam nam nam.. Bon appetitt!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar