mandag 10. august 2009

Stueplan!!

Som jeg skrev i forrige innlegg ble jeg litt inspirert når jeg var hos Arine her i helgen. De har nemlig doble verandadører på kjøkkenet og i stua. Dette syntes jeg var knallfint. I tilegg har jeg og Martin vært å sett på ny sofa og jeg har virkelig falt for en på living. Den ligner veldig på den jeg har lagt inn bilde av i et tidligere innlegg. Eneste forskjellen er at den er mykere å sitte i og stoffet var annerledes. Så den vil jeg ha, men da må vi gjøre om vinduene og verandadøra i stua og spisestua.

Skal prøve å forklare med hjelp av bilder sånn vi har det nå. I stua skal vi tette igjen verandadøra slik du ser den her. Vi skal derfor kun ha 1 vindu på denne veggen. Sofaen (nesten lik den du ser bilde av lengre ned) skal langs denne veggen, og jeg skal ha en eller annen tapet med mønster på den veggen. Tv'en skal på veggen der sofaen (2-seteren) er nå og så skal vi kjøpe ny tv-benk som vi kan ha forsterker, tuneren til tv'en og dvd-spiller.





I spisestua skal vi sette inn et nytt vindu som er halvparten så stort som det som er der nå, og så skal vi ha doble verandadører ved siden av! Tror det blir knallfint! Spisestua skal stå den veien vi har satt det nå, som du ser på bildet. Skal selvfølgelig flytte lysekrona så den kommer rett over spisestuebordet, men den flytter vi først når vi har fått inn dørene så vi er helt sikre på hvor den skal være. Ikke fint med mange hull i taket liksom. Føler at stua blir mye større da og større plass for Mathias å leke på slik at jeg ser han. Tror dere det blir fint????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar