onsdag 26. august 2009

Husmora i meg...


Ja i dag har jeg fått vært litt husmor også.. :) Siden Mathias reagerte på et eller annet i grøten i går fant jeg ut at jeg fikk lage min egen mat til han. Så da kokte jeg gulrot og poteter og moste i kjøkkenmaskinen min og lagde fruktmos av mango og melon. Smakte ganske så godt. Hadde tatt vare på glassene etter sviskemosen han har fått de siste ukene så fylte det i dem og satt i kjølskapet. Fruktmosen fylte jeg i aventkopper jeg har hatt til å fryse morsmelk i og satt i fryseren. Han syntes dette var riktig så godt han. Og så billig a gitt... Koster vel 20-25 kr og tar 20 min å lage. Enkelt og greit!! de glassene på butikken koster jo søren meg 10-12 kroner per glass og det er ikke mange skjeene oppi der altså! :)


Har faktisk begynt å strikke klær til han og... Snakker vi husmor da eller????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar