mandag 10. august 2009

Helga...

Ja da var denne helga over også gitt!! På lørdagen var jeg hos Arina og fikk deilig middag! der var Ane Marthe også.. Hyggelig! Magen til Arina vokser og nå kunne man tydelig se at det var en liten huleboer der også.. men det var jo på tide også i og med at hun er halvveis i svangerskapet! Ser ut til at de også venter en liten gutt i slutten av desember...Kjempe stas!! Fikk se de bittesmå klærne hun hadde kjøpt og ble like babysyk som da jeg gikk gravid selv!! Tiden med bittesmå babyer går så altfor fort!!! Gleder meg kjempe mye til han kommer!! Det blir stas!




Arina og Robert har fått det så fint hjemme!! Begynner å bli skikkelig bra!! De har også holdt på med en aldri så lite oppussingsprosjekt det siste året, men begynner å bli knallfint!! Ble litt inspiret av dem, men det skal jeg forklare i et annet innlegg.


I går vasket jeg huset og underholdt sønnen min stort sett hele dagen. han har fått øyekatarr og har ikke vært i form. I går kastet han opp på kvelden og hadde litt feber også.. Stakkar.. han har sovet dårlig i natt og vært mye våken!! veldig slitsomt for en liten gutt og ikke være i form!
:( Han er noe bedre i dag da, men ikke helt i form.. Tror kanskje det er noen tenner på vei også!!


I dag sto vi tidlig opp, dro å handlet for hele uka og fikk lunsjbesøk av Veronica og Matheo klokka 11. Det var veldig hyggelig!! Nå skal vi bare kose oss resten av dagen siden det høljregner ute!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar